Asiakaskontaktointi

SOITTOPALVELUT

Anna ammattilaisten hoitaa soittaminen puolestasi

Apec yrityspalvelut Oy:n soittoprojektit toteutetaan räätälöidysti asiakkaan tarpeiden mukaan. Asiakaskontaktoinnin palveluihimme kuuluvat myyntipalvelut, ajanvaraus, tutkimushaastattelut, asiakastyytyväisyyskyselyt, muistutussoitot ja muut soittopalvelut.

  • Myyntipalvelut

  • Ajanvarauspalvelut

  • Muistutussoitot

  • Asiakastyytyväisyyskyselyt 

  • Myyntiliidit – valmiita asiakaskontakteja

  • Yrityshaastattelut ja tutkimukset

Ulkoistetun kontaktoinnin edut:

  • Soittotyön hoitaa alan ammattilaiset

  • Lisää asiakaskäyntejä myynnin kalentereihin

  • Myynnin kasvu uusien asiakkaiden myötä

  • Laadukkaasti hoidettu jälkimarkkinointi

  • Selkeä raportointi soittojen tehokkuudesta.

ULKOISTETTU ASIAKASPALVELU

Vastaamme puolestanne!

Palveluiden siirtyessä kasvavalla vauhdilla verkkoon, on henkilökohtaisen asiakaspalvelun tärkeys säilynyt. Puhelimitse tapahtuva asiakaspalvelu on useimmiten ainoa mahdollisuus asiakkaan henkilökohtaiseen palveluun. Puhelinpalvelu onkin monen yrityksen tärkein kanava asiakkaiden suuntaan. Puhelimitse palveltavien asiakkaiden volyymit voivat vaihdella suuresti ja se asettaa uudenlaisen haasteen yrityksille palvelun järjestämiseen tehokkaasti. Ulkoistamalla call center-palvelut alan ammattilaisille voidaan varmistaa palvelun laatu ja tehokkuus määrävaihteluista riippumatta.

  • Asiakaspalvelu

  • Reklamaatioiden käsittely

  • Vaihdepalvelut

  • Tilaus- ja ajanvarauspalvelut

  • Ylivuotopalvelut ja kiireaikojen tuuraus

  • Viestien vastaanotto ja välitys

  • Chat asiakaspalvelu

Ulkoistetun asiakaspalvelun edut:

  • Varma tavoitettavuus sovittuina aikoina

  • Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu

  • Tehokas asioiden käsittely ja nopea vastausaika

  • Aina ammattitaitoinen henkilökunta vastaamassa puhelimeen

  • Lisämyynti ja jälkimarkkinointi


ASIAKASKYSELYT

Kyselypalvelumme kautta tuotamme yrityksille faktatietoa niin yrityksen sisältä kuin ulkoisilta toimijoilta. Kyselyiden kautta markkinoiden, asiakkaiden ja henkilökunnan tarpeiden ymmärtäminen nojautuu faktoihin. Tutkimustieto on hyödynnettävissä uusasiakashankinnassa, lisämyynnissä nykyisille asiakkaille, henkilökunnan hyvinvoinnissa ja rekrytoinnissa.

  • Asiakastyytyväisyystutkimukset: Asiakaslupauksen toteutuminen, tuotteiden toimivuus, asiakkaiden odotukset, lisämyynnin mahdollisuudet

  • Yrityksen sisäiset kyselyt: työtyytyväisyyskyselyt, työnantajakuva selvitykset

  • Bränditutkimus: yritys-/ työnantajakuvan selvittäminen: imago, mielikuvat, houkuttelevuus, brändinhallinta, markkinointiviestintä, tuotteistaminen

  • Myyntikohderyhmien kartoittaminen: asiakasryhmät, suorat asiakaskontaktit/liidit

  • Markkinakartoitus: Yritysten palveluiden tarpeen mittaaminen / tarpeiden luominen, 

    markkinointiviestintä oikeilla kohderyhmille, ostokäyttäytymisen selvittäminen, asiakkaiden tunnistaminen, kasvun mahdollisuudet

- Yritystutkimukset ja asiakasymmärrys -

Asiakastyytyväisyystutkimus

Asiakastyytyväisyystutkimus selvittää yrityksen ja tuotteiden toimivuutta verrattuna asiakkaiden odotuksiin. Selvitämme myös asiakkaiden uusia tarpeita, tyytyväisyyttä ja lisämyynnin mahdollisuuksia.

Tutkimuksella vahvistetaan olemassa olevaa asiakassuhdetta ja huomioidaan olemassa olevien asiakkaiden tarpeita. Lisämyynnin kartoituksella selvitetään onko olemassa olevilla asiakkailla uusia tarpeita, joita voidaan tarjota. Kartoituksella voidaan selvittää myös markkinoiden tarpeita ja uusien asiakkaiden kohderyhmiä.

Tutkimuksen toteuttamiseen valitaan tarkoitukseen sopiva tiedonkeruutapa

Toteutetaan annettu asiakaslupaus!

Yrityksen sisäiset kyselyt

Yrityksen sisäinen viestintä on tärkeä johtamisen työkalu. Henkilökunnan hyvinvointi, mielipiteiden kuuleminen ja kehitysehdotukset ovat isoja työtyytyväisyyteen vaikuttavia asioita. Digiaikana ajantasaisen tiedon saanti ja hyödyntäminen on korostunut. Henkilökuntakyselyiden kautta saadaan yritysviestintä oikea-aikaisesti halutussa muodossa henkilökunnalle. 

Toteutamme henkilökunnan sisäiset työtyytyväisyys- ja henkilökuntakyselyt, joilla yritysviestintä ja henkilöstöjohtaminen perustuu olemassa oleviin faktoihin.  

  • Työtyytyväisyyskyselyt

  • Työnantajakuva selvitykset

Bränditutkimus

Tutkimuksella selvitetään markkinoiden näkökulmasta yritys- ja tuotemielikuvat. Erottuuko yritys markkinoilla ja mikä on sen vetovoima ja mahdolliset esteet.

Yritys-/ työnantajakuvan selvittäminen

  • Imago

  • Mielikuvat ja houkuttelevuus

  • Brändinhallinta

  • Markkinointiviestintä

  • Tuotteistaminen