
Asiakaskontaktointi
SOITTOPALVELUT
Anna ammattilaisten hoitaa soittaminen puolestasi
Apec yrityspalvelut Oy:n soittoprojektit toteutetaan räätälöidysti asiakkaan tarpeiden mukaan. Asiakaskontaktoinnin palveluihimme kuuluvat myyntipalvelut, ajanvaraus, tutkimushaastattelut, asiakastyytyväisyyskyselyt, muistutussoitot ja muut soittopalvelut.
Myyntipalvelut
Ajanvarauspalvelut
Muistutussoitot
Asiakastyytyväisyyskyselyt
Myyntiliidit – valmiita asiakaskontakteja
Yrityshaastattelut ja tutkimukset
Ulkoistetun kontaktoinnin edut:
Soittotyön hoitaa alan ammattilaiset
Lisää asiakaskäyntejä myynnin kalentereihin
Myynnin kasvu uusien asiakkaiden myötä
Laadukkaasti hoidettu jälkimarkkinointi
Selkeä raportointi soittojen tehokkuudesta.
ULKOISTETTU ASIAKASPALVELU
Vastaamme puolestanne!
Palveluiden siirtyessä kasvavalla vauhdilla verkkoon, on henkilökohtaisen asiakaspalvelun tärkeys säilynyt. Puhelimitse tapahtuva asiakaspalvelu on useimmiten ainoa mahdollisuus asiakkaan henkilökohtaiseen palveluun. Puhelinpalvelu onkin monen yrityksen tärkein kanava asiakkaiden suuntaan. Puhelimitse palveltavien asiakkaiden volyymit voivat vaihdella suuresti ja se asettaa uudenlaisen haasteen yrityksille palvelun järjestämiseen tehokkaasti. Ulkoistamalla call center-palvelut alan ammattilaisille voidaan varmistaa palvelun laatu ja tehokkuus määrävaihteluista riippumatta.
Asiakaspalvelu
Reklamaatioiden käsittely
Vaihdepalvelut
Tilaus- ja ajanvarauspalvelut
Ylivuotopalvelut ja kiireaikojen tuuraus
Viestien vastaanotto ja välitys
Chat asiakaspalvelu
Ulkoistetun asiakaspalvelun edut:
Varma tavoitettavuus sovittuina aikoina
Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu
Tehokas asioiden käsittely ja nopea vastausaika
Aina ammattitaitoinen henkilökunta vastaamassa puhelimeen
Lisämyynti ja jälkimarkkinointi
ASIAKASKYSELYT
Kyselypalvelumme kautta tuotamme yrityksille faktatietoa niin yrityksen sisältä kuin ulkoisilta toimijoilta. Kyselyiden kautta markkinoiden, asiakkaiden ja henkilökunnan tarpeiden ymmärtäminen nojautuu faktoihin. Tutkimustieto on hyödynnettävissä uusasiakashankinnassa, lisämyynnissä nykyisille asiakkaille, henkilökunnan hyvinvoinnissa ja rekrytoinnissa.
Asiakastyytyväisyystutkimukset: Asiakaslupauksen toteutuminen, tuotteiden toimivuus, asiakkaiden odotukset, lisämyynnin mahdollisuudet
Yrityksen sisäiset kyselyt: työtyytyväisyyskyselyt, työnantajakuva selvitykset
Bränditutkimus: yritys-/ työnantajakuvan selvittäminen: imago, mielikuvat, houkuttelevuus, brändinhallinta, markkinointiviestintä, tuotteistaminen
Myyntikohderyhmien kartoittaminen: asiakasryhmät, suorat asiakaskontaktit/liidit
Markkinakartoitus: Yritysten palveluiden tarpeen mittaaminen / tarpeiden luominen,
markkinointiviestintä oikeilla kohderyhmille, ostokäyttäytymisen selvittäminen, asiakkaiden tunnistaminen, kasvun mahdollisuudet
- Yritystutkimukset ja asiakasymmärrys -
Asiakastyytyväisyystutkimus
Asiakastyytyväisyystutkimus selvittää yrityksen ja tuotteiden toimivuutta verrattuna asiakkaiden odotuksiin. Selvitämme myös asiakkaiden uusia tarpeita, tyytyväisyyttä ja lisämyynnin mahdollisuuksia.
Tutkimuksella vahvistetaan olemassa olevaa asiakassuhdetta ja huomioidaan olemassa olevien asiakkaiden tarpeita. Lisämyynnin kartoituksella selvitetään onko olemassa olevilla asiakkailla uusia tarpeita, joita voidaan tarjota. Kartoituksella voidaan selvittää myös markkinoiden tarpeita ja uusien asiakkaiden kohderyhmiä.
Tutkimuksen toteuttamiseen valitaan tarkoitukseen sopiva tiedonkeruutapa
Toteutetaan annettu asiakaslupaus!
Yrityksen sisäiset kyselyt
Yrityksen sisäinen viestintä on tärkeä johtamisen työkalu. Henkilökunnan hyvinvointi, mielipiteiden kuuleminen ja kehitysehdotukset ovat isoja työtyytyväisyyteen vaikuttavia asioita. Digiaikana ajantasaisen tiedon saanti ja hyödyntäminen on korostunut. Henkilökuntakyselyiden kautta saadaan yritysviestintä oikea-aikaisesti halutussa muodossa henkilökunnalle.
Toteutamme henkilökunnan sisäiset työtyytyväisyys- ja henkilökuntakyselyt, joilla yritysviestintä ja henkilöstöjohtaminen perustuu olemassa oleviin faktoihin.
Työtyytyväisyyskyselyt
Työnantajakuva selvitykset
Bränditutkimus
Tutkimuksella selvitetään markkinoiden näkökulmasta yritys- ja tuotemielikuvat. Erottuuko yritys markkinoilla ja mikä on sen vetovoima ja mahdolliset esteet.
Yritys-/ työnantajakuvan selvittäminen
Imago
Mielikuvat ja houkuttelevuus
Brändinhallinta
Markkinointiviestintä
Tuotteistaminen