
Tehosta myyntiä ja asiakaspalvelua AI-chatilla
Muuta verkkosivujesi vierailijat liideiksi ja ostajiksi – ja tarjoa ensiluokkaista online-asiakaspalvelua chatin avulla.
Smilee chat on helppo ottaa käyttöön ja selkeä hallinnoida riippumatta siitä, työskenteletkö chatissa yksin vai ison tiimin kanssa.
Voit myös ulkoistaa chat-kanavan hallinnoin meille.
Chatbot tehostaa asiakaspalvelua ja lisää myyntiä
Chatbot tuo tehokkuutta ja automaatiota verkkosivujesi chattiin. Botin avulla voit kerätä kävijältä esitietoja palvelutilannetta varten, kerätä liidejä ja vastailla toistuviin kysymyksiin – ja se hoitaa palvelua mukisematta kellon ympäri.
Chatbot voi myös siirtää asiakkaan live-asiakaspalveluun monimutkaisempien asioiden hoitoa varten.
Chat -ratkaisujen teknisenä toteuttajana toimii Smilee.io.
Apec yrityspalvelut on Smilee.io virallinen kumppani.
Tuotteet
Smilee STARTER
1 yleiskäyttöinen chatbot liidien saamiseksi, yhteydenottopyyntöihin tai usein kysyttyjen kysymysten vastaajaksi
Valmis template perusbotille, helppokäyttöinen visuaalinen editori sen vapaaseen muokkaamiseen
Statistiikka sovelluksen käyttöliittymässä
Onboarding - käyttöönoton tuki
Optimointitapaaminen 3-6kk käyttöönotosta
Live-chat sovellus yhden palvelutiimin käyttöön, sis. 3 käyttäjää
Hinta 99e/kk (vuosilaskutus)
Smilee TOOLBOX
Live-chat sovellus yhden tai useamman palvelutiimin käyttöön, sis. 6 käyttäjää
3 chatbottia (chat-ikkunassa tai sisältöön upotettuna)
Helppokäyttöinen editori bottien rakentamiseen ja muokkaamiseen
Statistiikka sovelluksen käyttöliittymässä
Onboarding - käyttöönoton ja tiimin koulutuksen tuki
2 optimointi- ja kehittämistapaamista vuodessa
Mobiilikäyttöliittymä chatin hallintaan
Hinta 299e/kk
Smilee AI-Chat - Hyödynnä tekoäly asiakaspalvelussa
Valitsemalla ulkoistetun Chat-kanavan ylläpidon, saat osaavat ja koulutetut asiakaspalvelun ammattilaiset hoitamaan verkkosivuillesi saapuvia potentiaalisia asiakkaita.
Ulkoistettu Chat voi koskea koko chat-kanavan hallinnointia tai toimia oman palvelutiiminne tukena.
Chat-kanavan ylläpitoon voidaan yhdistää myös puhelin- ja sähköpostiasiakaspalvelun hallinnointi.
Voit myös soittaa meille 040 933 4490 tai aloittaa keskustelun sivun alareunasta löytyvän chatin kautta.
Toteutamme AI Chatbotin avaimet käteen -periaatteella. Helppoa!
Sujuvat integraatiot eri taustajärjestelmiin
Chatbot voi yhdistää keskustelun live-asiakaspalvelijalle tai yhteydenottolomakkeelle
Kattavat tilastot ja raportit palveluna
Onboarding - käyttöönoton ja tiimin koulutuksen tuki
4 optimointi- ja kehittämistapaamista vuodessa
Ulkoistettu Chat-kanavan ylläpito