Tehosta myyntiä ja asiakaspalvelua AI-chatilla

Muuta verkkosivujesi vierailijat liideiksi ja ostajiksi – ja tarjoa ensiluokkaista online-asiakaspalvelua chatin avulla.
Smilee chat on helppo ottaa käyttöön ja selkeä hallinnoida riippumatta siitä, työskenteletkö chatissa yksin vai ison tiimin kanssa.
Voit myös ulkoistaa chat-kanavan hallinnoin meille.

Kysy lisää

Chatbot tehostaa asiakaspalvelua ja lisää myyntiä

Chatbot tuo tehokkuutta ja automaatiota verkkosivujesi chattiin. Botin avulla voit kerätä kävijältä esitietoja palvelutilannetta varten, kerätä liidejä ja vastailla toistuviin kysymyksiin – ja se hoitaa palvelua mukisematta kellon ympäri.
Chatbot voi myös siirtää asiakkaan live-asiakaspalveluun monimutkaisempien asioiden hoitoa varten.
Chat -ratkaisujen teknisenä toteuttajana toimii Smilee.io.

Apec yrityspalvelut on Smilee.io virallinen kumppani.

Tuotteet

Smilee STARTER

  • 1 yleiskäyttöinen chatbot liidien saamiseksi, yhteydenottopyyntöihin tai usein kysyttyjen kysymysten vastaajaksi

  • Valmis template perusbotille, helppokäyttöinen visuaalinen editori sen vapaaseen muokkaamiseen

  • Statistiikka sovelluksen käyttöliittymässä

  • Onboarding - käyttöönoton tuki

  • Optimointitapaaminen 3-6kk käyttöönotosta

  • Live-chat sovellus yhden palvelutiimin käyttöön, sis. 3 käyttäjää

Hinta 99e/kk (vuosilaskutus)

Smilee TOOLBOX

  • Live-chat sovellus yhden tai useamman palvelutiimin käyttöön, sis. 6 käyttäjää

  • 3 chatbottia (chat-ikkunassa tai sisältöön upotettuna)

  • Helppokäyttöinen editori bottien rakentamiseen ja muokkaamiseen

  • Statistiikka sovelluksen käyttöliittymässä

  • Onboarding - käyttöönoton ja tiimin koulutuksen tuki

  • 2 optimointi- ja kehittämistapaamista vuodessa

  • Mobiilikäyttöliittymä chatin hallintaan

Hinta 299e/kk

Smilee AI-Chat - Hyödynnä tekoäly asiakaspalvelussa

Valitsemalla ulkoistetun Chat-kanavan ylläpidon, saat osaavat ja koulutetut asiakaspalvelun ammattilaiset hoitamaan verkkosivuillesi saapuvia potentiaalisia asiakkaita.
Ulkoistettu Chat voi koskea koko chat-kanavan hallinnointia tai toimia oman palvelutiiminne tukena. 

Chat-kanavan ylläpitoon voidaan yhdistää myös puhelin- ja sähköpostiasiakaspalvelun hallinnointi. 

Ota yhteyttä

Voit myös soittaa meille 040 933 4490 tai aloittaa keskustelun sivun alareunasta löytyvän chatin kautta.

  • Toteutamme AI Chatbotin avaimet käteen -periaatteella. Helppoa!

  • Sujuvat integraatiot eri taustajärjestelmiin

  • Chatbot voi yhdistää keskustelun live-asiakaspalvelijalle tai yhteydenottolomakkeelle

  • Kattavat tilastot ja raportit palveluna

  • Onboarding - käyttöönoton ja tiimin koulutuksen tuki

  • 4 optimointi- ja kehittämistapaamista vuodessa

Ulkoistettu Chat-kanavan ylläpito