Tehosta myyntiä ja asiakaspalvelua AI-chatilla

Muuta verkkosivujesi vierailijat liideiksi ja ostajiksi – ja tarjoa ensiluokkaista online-asiakaspalvelua chatin avulla.
Smilee chat on helppo ottaa käyttöön ja selkeä hallinnoida riippumatta siitä, työskenteletkö chatissa yksin vai ison tiimin kanssa.
Voit myös ulkoistaa chat-kanavan hallinnoin meille.

Chatbot tehostaa asiakaspalvelua ja lisää myyntiä

Chatbot tuo tehokkuutta ja automaatiota verkkosivujesi chattiin. Botin avulla voit kerätä kävijältä esitietoja palvelutilannetta varten, kerätä liidejä ja vastailla toistuviin kysymyksiin – ja se hoitaa palvelua mukisematta kellon ympäri.
Chatbot voi myös siirtää asiakkaan live-asiakaspalveluun monimutkaisempien asioiden hoitoa varten.
Chat -ratkaisujen teknisenä toteuttajana toimii Smilee.io.

Apec yrityspalvelut on Smilee.io virallinen kumppani.

Tuotteet

Smilee STARTER

  • 1 yleiskäyttöinen chatbot liidien saamiseksi, yhteydenottopyyntöihin tai usein kysyttyjen kysymysten vastaajaksi

  • Valmis template perusbotille, helppokäyttöinen visuaalinen editori sen vapaaseen muokkaamiseen

  • Statistiikka sovelluksen käyttöliittymässä

  • Onboarding - käyttöönoton tuki

  • Optimointitapaaminen 3-6kk käyttöönotosta

  • Live-chat sovellus yhden palvelutiimin käyttöön, sis. 3 käyttäjää

Hinta 99e/kk (vuosilaskutus)

Smilee TOOLBOX

  • Live-chat sovellus yhden tai useamman palvelutiimin käyttöön, sis. 6 käyttäjää

  • 3 chatbottia (chat-ikkunassa tai sisältöön upotettuna)

  • Helppokäyttöinen editori bottien rakentamiseen ja muokkaamiseen

  • Statistiikka sovelluksen käyttöliittymässä

  • Onboarding - käyttöönoton ja tiimin koulutuksen tuki

  • 2 optimointi- ja kehittämistapaamista vuodessa

  • Mobiilikäyttöliittymä chatin hallintaan

Hinta 299e/kk

Smilee AI-Chat - Hyödynnä tekoäly asiakaspalvelussa

Valitsemalla ulkoistetun Chat-kanavan ylläpidon, saat osaavat ja koulutetut asiakaspalvelun ammattilaiset hoitamaan verkkosivuillesi saapuvia potentiaalisia asiakkaita.
Ulkoistettu Chat voi koskea koko chat-kanavan hallinnointia tai toimia oman palvelutiiminne tukena. 

Chat-kanavan ylläpitoon voidaan yhdistää myös puhelin- ja sähköpostiasiakaspalvelun hallinnointi. 

Voit myös soittaa meille 040 933 4490 tai aloittaa keskustelun sivun alareunasta löytyvän chatin kautta.

  • Toteutamme AI Chatbotin avaimet käteen -periaatteella. Helppoa!

  • Sujuvat integraatiot eri taustajärjestelmiin

  • Chatbot voi yhdistää keskustelun live-asiakaspalvelijalle tai yhteydenottolomakkeelle

  • Kattavat tilastot ja raportit palveluna

  • Onboarding - käyttöönoton ja tiimin koulutuksen tuki

  • 4 optimointi- ja kehittämistapaamista vuodessa

Ulkoistettu Chat-kanavan ylläpito