TABLET-LAITE PALAUTTEIDEN
JA LIIDIEN KERÄÄMISEEN
Asiakaskokemuksen
mittaaminen
Asiakaskokemuksella on merkittävää vaikutusta ostokäyttäytymiseen ja annettuihin suosituksiin.
Palautelaitteella saadaan seurattua asiakastyytyväisyyttä
ja löydetään liiketoiminnan kehityskohteita.
Työtyytyväisyyden ja
työhyvinvoinnin mittaaminen
Työhyvinvoinnin mittaaminen parantaa henkilökunnan tyytyväisyyttä. Se antaa arvokasta tietoa henkilöstön hyvinvoinnista, motivaatiosta ja kehityskohteista. Työtyytyväisyys näkyy työn tuottavuutena vähentyneinä poissaoloina.
Liidien kerääminen
Kilpailu tai kysely on tehokas tapa kerätä liidejä messuilla ja asiakaspalvelutiloissa.
Aktivoiva mainonta
Mainos, jossa käyttäjä saadaan reagoimaan ja tekemään erilaisia toimintoja, on selkeästi tehokkain ja mieleenpainuvin mainosmuoto. Kilpailun, kyselyn tai palautteen avulla herätetään kuluttajan mielenkiinto uudella ja poikkeavalla tavalla.
Hyvä asiakaskokemus
perustuu tietoon
Asiakas- ja työntekijäkokemuksilla on merkittävää vaikutusta asiakkaiden ostokäyttäytymiseen ja annettuihin suosituksiin. Tablet-laitteella saadaan kerättyä arvokasta tietoa kuluttajalta
suoraan palvelukokemuksen äärellä. Tietoa voidaan kerätä kiinnostavan sisällön, kuten kilpailuiden, mainoksien, videoiden tai palautelomakkeiden kautta. Kehityskohteisiin reagoiminen perustuu mitattuihin faktoihin.
Reaaliaikainen tiedon kerääminen on
ensiarvoisen tärkeää liiketoiminnan kehittämisessä
Tablet-laitteella voidaan julkaista kiinnostavaa sisältöä ja toteuttaa
monia eri aktivoivia mainosmuotoja. Asiakastyytyväisyyden seuranta, erilaiset kyselyt, kilpailut ja liidien kerääminen onnistuvat kätevästi päätelaitteen kautta. Tablet-telinettä voidaan käyttää julkisissa tiloissa ja asiakaspalvelun yhteydessä, kuten myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja messuilla. Palaute annetaan aktiivisimmin juuri ostokokemuksen jälkeen.
Toimitamme kokonaispakettina räätälöidyn kyselyn, päätelaitteen ja laitetelineen. Saatuja tuloksia voidaan seurata reaaliaikaisesti
raportointijärjestelmän kautta.
► Käyttäjäystävällinen palautelaite
► Reaaliaikainen seuranta
► Monipuolinen raportointi
► Hyvä huomioarvo