Mainosmuodot

Näkyvyyttä Apecin vaikuttavissa medioissa

Apecin mediat tavoittavat tehokkaasti eri kohderyhmiä useammassa eri kanavassa. Erikoismediat keskittyvät matkailuun, golfiin ja Kuopion alueen teemoihin. Monikanavaiset mediat tavoittavat asiakkaita perinteisestä printtimediasta, moderneilla nettilehdillä, verkkosivuistoilta ja sosiaalisen median kanavista.

Yritysasiakkaille tarjoamme näkyvyyttä mainoksina, advertoriaalina, natiivimainontana ja videoina. Kampanjat suunnitellaan asiakkaan kohderyhmän ja tarpeen mukaisesti. Paras tulos saadaan pitkäkestoisella yhteistyöllä, jossa hyödynnetään eri kanavia. Mainostajana löydät meidän kautta sopivat ratkaisut niin digitaaliseen kuin printtimediaan.

Apec mediat

Kohdennettua mainontaa

Eri medioiden kautta voimme kohdistaa näkyvyyden tavoitellulle kohderyhmälle. Valitsemme sopivat kanavat ja mainosmuodot, jotka tukevat asetettuja tavoitteita.

30 000 seuraajaa

Facebookissa eri kanavien kautta jopa yli 30 000 aktiivista seuraajaa.

4 kanavaa

Artikkelimainonnalle näkyvyyttä neljässä eri kanavassa: printtilehti, nettilehti, nettipalvelu, Facebook.

100 000 tavoitettua/kk

Eri kanavien kautta jopa yli 100 000 tavoitettua henkilöä kuukaudessa.

Digimainonnan ratkaisut

Digimainonnan ratkaisuissa hyödynnämme Apec medioiden orgaanista näkyvyyttä, laadukasta sisällöntuotantoa ja eri kanavien maksullisia kampanjoita. Digimarkkinointi on tehokkaasti kohdennettavissa alueellisesti halutulle kohderyhmälle.

Monikanavainen näkyvyys antaa parhaan lopputuloksen, kun tavoitellaan isoja kohderyhmiä. Eri alustoilla on oma käyttäjäryhmänsä, jolloin niistä tavoitetaan eri kohderyhmiä. Eri kanavat tukevat toisiaan ja lisäävät kampanjan tehoa ja kattavuutta.

Sosiaalisen median kanavat ovat tehokkaita brändimarkkinoinnissa ja kun etsitään uusia kohderyhmiä ja herätetään kiinnostusta. Kohderyhmää voidaan lähteä rakentamaan mielenkiintoisen sisällön avulla tai maksullisilla mainoskampanjoilla. Sisällöntuotanto on pitkäjänteistä markkinointia, jossa tarjotaan kohderyhmälle kiinnostavaa sisältöä ja luodaan keskusteluyhteyttä ja suhdetta seuraajajoukkoon. Maksullisilla kampanjoilla ohjataan sisältöä halutulle kohderyhmälle valittujen määritysten mukaan. Paras lopputulos saadaan näiden tapojen yhdistelmällä.

Hakusanamainonnassa tarjotaan ratkaisua henkilöille, jotka jo omatoimisesti etsivät palveluta tai tuotetta. Google Ads on tehokas tapa olla esillä asiakkaille, joilla on jo ostotarve. Valtaosa ihmisistä aloittaa tiedon haun Googlesta. Ensimmäiset hakutulokset ovat maksullisia tuloksia, joten mainontaa hyödyntävät yritykset saavat selkeän kilpailuedun. Hakusanamainonnassa maksetaan vain toteutuneista tuloksista, kun kiinnostunut henkilö klikkaa mainosta ja siirtyy kotisivuille.