Sisällöntuotanto

Monikanavainen sisällöntuotanto

Laajojen mediaratkaisuiden lisäksi tuotamme vaikuttavia sisältöjä kaikkiin kanaviin ja kaikissa eri formaateissa. Osaajamme koostuvat kirjoittajista, kuvaajista ja muista markkinoinnin ammattilaisista.

Sisältöstrategiassa päätetään, kenelle halutaan viestiä ja missä. Valitaan oikeat kanavat ja suunnitellaan toimivat sisällöt, jotka puhuttelevat kohderyhmää halutulla tavalla.

Sisältömarkkinointi on jatkuvaa tekemistä, jossa paras tulos saadaan pitkäaikaiselle suunnitelmallisella yhteistyöllä.

Vaikuttavat sisällöt vievät viestisi tehokkaammin perille.

Natiivimainonta ja advertoriaali ovat edelleen kasvavia mainonnan muotoja. Kyseessä on artikkelimuotoista mainontaa, jossa mainoksen sisältö tuodaan artikkelimuodossa toimituksellisen markkinoinnin yhteyteen. Se on vaikuttavaa markkinointia, jossa viesti saadaan muotoiltua kiinnostavaa muotoon.
Natiivimainonta tarkoittaa sisällön sijoittamista digitaalisiin kanaviin ja advertoriaali on vastaava mediamuoto printtimediassa.


Artikkelimuotoiseen mainontaa tarjoamme tehokkaita kohderyhmiä muun muassa viihteen, matkailun, golfin, puutarhan ja kodinhoidon parista sekä kohdistus mahdollisuutta eri alueille.

Sisällöntuotannosta esimerkkinä on Apecin omat julkaisutuotteet: Matkailuopas Matkamies, Kuopion Seutu, Savon Seutu Matkailuopas, Puutarhan Aika, Savon Seutu Golflehti.

Artikkelimainonta

  • Tavoittaa kohderyhmän mielekkään sisällön yhteydessä

  • Kohdistaa viestin valitulle kohderyhmälle

  • Sitouttaa kohderyhmän viettämään aikaa viestin äärellä

    Kiinnittää huomion ja laajentaa brändin tunnettuutta omien kanavien ulkopuolella

Videot

Videot on tämän hetken näkyvin viestinnän muoto. Tuotamme videoita aina lyhyistä somevideoista näyttäviin mainosvideoihin.
Lue lisää videoratkaisuista>>

Sosiaalisen median sisällöntuotanto

Sosiaalisen median kautta on valtavat mahdollisuudet tavoittaa eri kohderyhmiä. Kiinnostavan ja sitouttavan sisällön rakentaminen vaatii suunnitelmallisuutta ja kohderyhmän tuntemusta. Monelta yritykseltä ei löydy omia resursseja ja aikaa opetella tuloksellisen sisällöntuotannon tekemiseen sosiaaliseen mediaan. Ulkoistetulla sisällöntuotannolla yritys säästää resursseja ydinliiketoimintaa ja saa uutta näkökulmaa ja ideoita sisällön toteuttamiseen.

  • Valitulle kohderyhmälle kiinnostavaa sisältöä

  • Monipuoliset ja näyttävät sisältöratkaisut: kuvat, tekstit, videot

  • Kohderyhmän kanssa kommunikointi ja aktivointi

  • Tulosten seuranta ja analysointi